ניהול מחזור חיי העובד בצורה חכמה ויעילה עם תהליכים אוטומטיים לניהול קליטה
שינויי תפקידים, סיום העסקה והערכות עובדים.
בין אם יש לכם עשרים עובדים או אלפיים, אתם יודעים כמה קשה לעשות הכל כמו שצריך: בזמן אמת צריך לתייק את כל המסמכים, ההסכמות, הביצועים והנתונים הרגישים של כל אחד מהעובדים שלכם. כשקורה משהו, לרוץ ולנבור בערימות של דפים, קבצים ומיילים. כמה קשה זה לדעת מי מסיים לעבוד, מי החליף תפקיד, איזה מנהל אחראי על איזה עובדים, מי רשאי להיחשף לאיזה מידע על איזה עובדים, ועוד מיליון דברים. כל אלו הופכים את העבודה אדמיניסטרטיבית במחלקת משאבי האנוש לאין סופית.
למה EasyDo
EasyDo מרכזת את כל מחזור חיי העובד במערכת אחת,
עם אוטומציה חכמה לכל שלבי הניהול, וממשק נוח למעקב בזמן אמת. מהיום כל תהליכי הקליטה, שינויי תפקיד, סיום העסקה, הערכות עובדים, עדכון פרטים או כל תהליך אחר ירוצו באופן דיגיטלי ואוטומטי וכמובן יתוייקו באופן מיידי בתיקי העובדים. ההיררכיה הארגונים שלכם תהיה מעודכנת בכל שניה ותייצר את אופן ניתוב האישורים ואת הרשאות הגישה למידע.
יכולות מרכזיות
כל מה שצריך לניהול העובד
תיק עובד דיגיטלי אליו זורם מידע עדכני כל הזמן
עץ ארגוני אוטומטי לסבבי אישורים דינמיים, ניתוב משימות אוטומטי, מידור והרשאות.
מעקבים חכמים – ניהול ציוד, ביצועים, הכשרות והסמכות.
תקשורת ארגונית – חיבור בין העובדים להנהלה בזמן אמת.