בארגונים רבים, אישור וחתימה על מסמכים הם תהליכים קריטיים הדורשים סדר, שקיפות ויעילות. במקום להעביר מסמכים ידנית בין מאשרים שונים ולבזבז זמן יקר, המערכת שלנו מאפשרת סבבי אישורים וחתימות דיגיטליים, עם כלים מתקדמים שמייעלים את העבודה ומבטיחים שהמסמך יגיע לכל הגורמים הנדרשים – בסדר הנכון וללא עיכובים.
מה המערכת מאפשרת?
סבבי אישורים דינמיים
הגדרה מראש של מסלול האישור, כך שהמסמך עובר אוטומטית לכל גורם רלוונטי לפי הסדר שנקבע.
אפשרות להגדרת חוקים מותנים – למשל, אם גורם מסוים מאשר, המסמך ימשיך הלאה; אם הוא דוחה, המסמך יוחזר לשולח עם הערות.
מעקב אחר סטטוס האישור בכל שלב וקבלת התראות על עיכובים.
סבבי חתימות מתקדמים
ניתן לשלב גם מאשרים וגם חותמים על אותו תהליך.
ניהול סדר החתימות – חתימה טורית או במקביל (Parallel).
קבוצות נמענים
שליחת המסמך לקבוצה של נמענים, כך שכל אחד מהם יכול לחתום או לאשר את המסמך.
ברגע שנמען אחד מהקבוצה חתם, התהליך מתקדם לשלב הבא ושאר החברים בקבוצה לא נדרשים לחתום עוד
ניתוב נמענים בהתאם למבנה ארגוני
המערכת מאפשרת ניתוב חכם של נמענים בהתאם למבנה הארגוני, תוך גמישות והתאמה בזמן אמת. ניתן להוסיף נמענים מותנים בהתאם לתוכן המסמך ולקבל שליטה על תהליכי ההחתמה בארגון שלכם
למה הארגונים המובילים בוחרים בנו?
ייעול תהליכי עבודה
פחות עיכובים, יותר שליטה בתהליכי האישורים והחתימות.
גמישות מלאה
ניתן להתאים את סבבי האישורים לפי צרכי הארגון שלך.
שיפור חוויית המשתמש
קל, מהיר ואינטואיטיבי גם למאשרים וגם לחותמים.
אבטחה ושקיפות
כל פעולה נרשמת ומתועדת, כך שניתן לבדוק היסטוריית אישורים וחתימות.
מוזמנים לשדרג את תהליכי החתימה והאישור בארגון שלך!