דילוג לתוכן

EasyDo Flow

ניהול תהליכים עסקיים חכמים

מערכת תהליכים גמישה ודינמית שמזניקה את העבודה שלכם קדימה

ניהול תהליכים עסקיים יכול להיות אתגר משמעותי בכל ארגון, במיוחד כשהם משתנים, מתפתחים ודורשים חיבור למערכות ליבה שונות. התמודדות עם תהליכים מורכבים כמו חידוש חוזים, סבבי אישורים, העברות בנקאיות וניהול משימות רוחביות יוצרת לעיתים קרובות צווארי בקבוק, טעויות ובזבוז זמן יקר.

EasyDo Flow מאפשרת לכם לנהל בצורה גמישה, דינמית ואוטומטית את כל סוגי התהליכים הארגוניים שלכם – גדולים או קטנים, פשוטים או מורכבים. המערכת יודעת לנתב מידע באופן חכם על בסיס אינפוט, להרכיב מסמכים ותהליכים On the fly, ולחבר בין מערכות הליבה בארגון (CRM, ERP, שכר, נוכחות ועוד).

עם EasyDo Flow, התהליכים שלכם מתבצעים מהר יותר, חלק יותר, וללא טעויות.

למה לבחור דווקא ב-EasyDo Flow?

אוטומציה מלאה – הכול זורם ללא מאמץ

המערכת מנהלת אוטומטית את כל התהליכים: יצירת מסמכים, ניהול אישורים, סליקת תשלומים, העברות בנקאיות, משימות עובדים ועוד.

אתם מתפנים לניהול במקום לעסוק באדמיניסטרציה.

גמישות אינסופית עם סטודיו אוטומציות מובנה

המערכת כוללת סטודיו אוטומציות שמאפשר לכם ליצור תהליכים מורכבים בקלות, להגדיר טריגרים, התניות ואינטגרציות בעצמכם.

רוצים להתחבר למערכות אוטומציה חיצוניות? אין בעיה – EasyDo מתחברת בקלות גם לכלים חיצוניים כמו Zapier, Power Automate ואחרים.

API פתוח, גמישות מלאה – מחוברים לכל מערכת

עם API פתוח ועוצמתי, יכולת להתממשק לכל מערכת ארגונית, וסטודיו Webhooks מובנה, EasyDo מאפשרת לכם להחליט בדיוק כמה תרצו שהמערכת תבצע עבורכם וכמה תרצו לנהל בעצמכם.

צוות מומחים שמלווה אתכם למימוש פתרונות חכמים

הצוות של EasyDo מנהל מעל ל-1,500 פתרונות מנוהלים לארגונים, עם מבט רחב על מגוון תעשיות, הבנת הצרכים והכאבים של הלקוחות, והכרה עמוקה של הדרך האפקטיבית ביותר לממש תהליכים ארגוניים.

יכולות מרכזיות של EasyDo Flow

סטודיו אוטומציות מובנה

בנו בעצמכם תהליכים אוטומטיים מורכבים בפשטות ובקלות.

אינטגרציות עם מערכות ליבה (CRM, ERP, שכר, נוכחות)

 ניהול תהליכים רציף בין מערכות שונות.

ניהול דינמי של תהליכים ומסמכים On the fly

עם התניות ונתיבי אישור דינמיים בזמן אמת.

מודול סליקת תשלומים מובנה

גבייה וניהול תשלומים כחלק מתהליכים אוטומטיים.

חיבור למערכות אוטומציה חיצוניות

 Zapier, Power Automate ומערכות נוספות

API פתוח ואינטגרציה מלאה

תנו למערכת לנהל הכל, או שלבו בקלות עם מערכות קיימות שלכם.

ניהול Webhooks וטריגרים בזמן אמת

העברת נתונים ואירועים בזמן אמת בין המערכות שלכם.

דוחות וניטור מתקדמים

מבט-על ברור על ביצועי כל תהליך ופעולה בארגון.

צילום מסך מהממשק או אינפוגרפיקה להמחשה

איך זה עובד בפועל?

הקמת סביבת עבודה מותאמת אישית

אתם מגדירים את התהליכים, המסמכים, ההיררכיה הארגונית ואת האינטגרציות הנדרשות למערכות שלכם.

חיבור קל למערכות הארגוניות שלכם

המערכת מתחברת במהירות למערכות הליבה שלכם (CRM, ERP, מערכות שכר, כלים פיננסיים ומערכות אוטומציה חיצוניות).

הדרכה קצרה – מתחילים לעבוד

הצוותים שלכם מקבלים הדרכה קצרה וממוקדת. בתוך זמן קצר המערכת מוטמעת ומתחילה לספק לכם ערך מידי (Time to Value מהיר).

המערכת עובדת בשבילכם

EasyDo מזניקה תהליכים אוטומטית, מתייקת מסמכים, מנתבת אישורים, מבצעת סליקת תשלומים, ומאפשרת לכם להתמקד בניהול האפקטיבי של הארגון.

הגיע הזמן לעבור לניהול תהליכים חכם באמת

הצטרפו לארגונים שכבר מנהלים אלפי תהליכים חכמים, גמישים ואוטומטיים עם EasyDo Flow.

אנחנו מאמינים שאף מסמך או טופס לא עומד לבד בעולם, תמיד יש תהליך שלם מסביבו.
אנחנו פה כדי לסגור לכם את כל התהליך מקצה לקצה

התחדשנו :-)

EasyDoc התחדשה ומהיום היא EasyDo

מוזמנים ליהנות מכל היכולות שהכרתם קודם ועוד הרבה יותר…