דף הבית » חתימה דיגיטלית סיילפורס
יש לכם Salesforce – ברכות, אתם לוקחים את עצמכם ברצינות. ארגונים שעובדים ב-Salesforce מתאפיינים ברצון להחזיק את המידע והתהליכים השונים קרוב והדוק. אתם משקיעים זמן ואנרגיות רבים כדי לוודא שהעובדים שלכם עובדים לפי נוהל, שהעבודה מתבצעת בייעילות, שהעובדים שלכם לא מדלגים בין מערכות ודברים נופלים בדרך.
חיבור EasyDo עם Salesforce מאפשר אוטומציה מלאה של יצירה, שליחה, מעקב וחתימה על מסמכים עסקיים – ישירות מתוך Salesforce, ללא צורך במעבר בין מערכות וללא עבודה ידנית מיותרת.
לקוח מסכים לתנאי הצעת מחיר → החוזה נשלח אוטומטית לחתימה דרך EasyDo → עם קבלת החתימה, הסטטוס של העסקה מתעדכן ל-“הושלם” ב-Salesforce.
מועמד מקבל הצעת עבודה דרך Salesforce → חוזה העבודה נשלח לחתימה דיגיטלית → לאחר החתימה, המסמך נשמר בתיק העובד ו-Salesforce מתעדכן על קליטת העובד.
לקוח חדש מצטרף לשירות → נשלח אליו מסמך SLA מותאם אישית לחתימה → עם חתימתו, המסמך נשמר בפרופיל הלקוח ב-Salesforce.
רוכש דירה משלים את תהליך הרכישה ב-Salesforce → חוזה המכר נשלח לחתימה דיגיטלית מאושרת → עם חתימת כל הצדדים, המסמך ננעל ונשלח למערכת הרגולציה.
בקשת רכש חדשה נפתחת ב-Salesforce → ההזמנה נשלחת לספק לחתימה → עם חתימת הספק, המסמך נשמר, והזמנת הרכש מאושרת.
אין יותר צורך לטפל במסמכים ידנית, כל התהליך אוטומטי לחלוטין!
ניהול מלא של תהליכי החתימה בתוך ה-CRM ללא צורך במעבר בין מערכות.
ניתן לדעת בכל רגע נתון היכן עומד כל מסמך ומה סטטוס החתימה שלו.
משיכת נתונים אוטומטית מ-Salesforce מפחיתה סיכוי לשגיאות אנוש.
מסמכים חתומים נשמרים אוטומטית ב-Salesforce תחת הלקוח / העסקה המתאימה.
כל המסמכים נחתמים בתקן מאובטח, ומוכרים משפטית בהתאם לחוקי החתימה האלקטרונית.
האינטגרציה של EasyDo עם Salesforce מאפשרת לעסק שלך להתייעל ולשפר תהליכים בצורה חכמה ומהירה.
אנחנו מאמינים שאף מסמך או טופס לא עומד לבד בעולם, תמיד יש תהליך שלם מסביבו.
אנחנו פה כדי לסגור לכם את כל התהליך מקצה לקצה
EasyDoc התחדשה ומהיום היא EasyDo
מוזמנים ליהנות מכל היכולות שהכרתם קודם ועוד הרבה יותר…