דף הבית » סבבי אישורים
בארגונים רבים, אישור וחתימה על מסמכים הם תהליכים קריטיים הדורשים סדר, שקיפות ויעילות. במקום להעביר מסמכים ידנית בין מאשרים שונים ולבזבז זמן יקר, המערכת שלנו מאפשרת סבבי אישורים וחתימות דיגיטליים, עם כלים מתקדמים שמייעלים את העבודה ומבטיחים שהמסמך יגיע לכל הגורמים הנדרשים – בסדר הנכון וללא עיכובים.
המערכת מאפשרת ניתוב חכם של נמענים בהתאם למבנה הארגוני, תוך גמישות והתאמה בזמן אמת. ניתן להוסיף נמענים מותנים בהתאם לתוכן המסמך ולקבל שליטה על תהליכי ההחתמה בארגון שלכם
אנחנו מאמינים שאף מסמך או טופס לא עומד לבד בעולם, תמיד יש תהליך שלם מסביבו.
אנחנו פה כדי לסגור לכם את כל התהליך מקצה לקצה
EasyDoc התחדשה ומהיום היא EasyDo
מוזמנים ליהנות מכל היכולות שהכרתם קודם ועוד הרבה יותר…