דילוג לתוכן

ניהול היעדרויות

מערכת ניהול היעדרויות היא פתרון מקיף המאפשר ניהול יעיל של כל סוגי ההיעדרויות בארגון, החל מחופשות מאושרות ועד לחופשות מחלה. המערכת מאפשרת מעקב מדויק אחר נוכחות העובדים ותיאום יעיל של זמני היעדרות.

הערך לארגון

תהליך אישורים קל ומהיר

תכונות עיקריות

שיתוף עם השכר והעובד

אנחנו מאמינים שאף מסמך או טופס לא עומד לבד בעולם, תמיד יש תהליך שלם מסביבו.
אנחנו פה כדי לסגור לכם את כל התהליך מקצה לקצה

התחדשנו :-)

EasyDoc התחדשה ומהיום היא EasyDo

מוזמנים ליהנות מכל היכולות שהכרתם קודם ועוד הרבה יותר…