זה הזמן לעבור לשליחת מסמכים דיגיטלית, להחתים את הנמענים שלכם באמצעות אימייל, SMS או ווטסאפ, ולנהל את המסמכים שלכם בקלות וביעילות מכל מכשיר עם גישה לאינטרנט.
EasyDoc מאפשרת לכם ליצור תבנית קבועה עבור מסמכים חוזרים, שתקל עליכם ותחסוך זמן יקר.
EasyDoc יודעת לוודא שהמידע שביקשתם הוא המידע שתקבלו: נייד עם כל הספרות, דואר אלקטרוני עם סיומת נכונה ותעודת זהות אמיתית.
צריכים להחתים עובד, לקוח או ספק על מספר מסמכים? מעטפה תאפשר לכם לשלוח את כולם יחד ולקבל את כל המסמכים החתומים כקובץ אחד גדול או כקבצים נפרדים.
דרך קלה, מאובטחת ויעילה לקבל תשלומים מלקוחות באמצעות שדה הסליקה.
צור טפסים דיגיטלים בעברית ברגע עם יכולות מתקדמות
חישוב נתונים שמולאו על ידי הנמען באופן אוטומטי: חישוב מעמ ואחוזים, הוספת ימים לתאריכים מוגדרים ועוד. אין צורך לחשב וותק עבודה או זמני נסיעות יותר.
רוצים ששדה יופיע רק אם הנמען סימן שדה אחר? הצגת שדות מותנים יוצרת טפסים דינמיים שמכווינים את הנמענים למלא את מה שאתם מחליטים.
אינטגרציה חלקה לשליחת הודעות וניהול תקשורת יעילה בווטסאפ.
אינטגרציה מלאה עם מערכת ERP מקיפה וחזקה שמציעה פתרונות לניהול כל היבטי הפעילות העסקית בארגון.
שיפור ניהול המידע וייעול תהליכי המכירות והשירות באמצעות אינטגרציה מלאה.
עם API מלא וחיבוריות לכל המערכות החשובות, תוכלו ליישם את פתרונות חיתום דיגיטלי וקליטת עובדים ישירות למערכת שלכם.
כלי אוטומציה רב עוצמה שמאפשר לחבר בין EasyDoc לאפליקציות שונות וליצור תהליכים שונים.
פלטפורמת אוטומציה חזקה וגמישה שמאפשרת לבצע אינטגרציה בין אפליקציות ושירותים שונים.
אינטגרציה עם מערכת הנוכחות והשכר, בקליטת העובדים, חוסכת זמן ומשאבים.
שמירה ושימוש בכל מידע שאתם צריכים על הנמענים שלכם סוג הספק, מידת נעלים של העובד או סוג החתול של הלקוחה, תוכלו להוסיף כל מידע שתרצו.
מקלידים את פרטי אנשי הקשר שוב ושוב? לא עוד! אנשי קשר קבועים יהפכו את שליחת המסמכים שלכם לפשוטה ומהירה יותר.
תוכלו למלא שדות שתרצו לפני השליחה לנמען. תרצו לעדכן את שעות העבודה של העובד החדש לפני שליחת חוזה ההעסקה? או את התעריף השעתי שאתם מציעים כמעצבים גראפיים? זוהי הדרך היעילה ביותר.
פיתרון למצבים בהם אין נמען מוגדר. טפסים פתוחים לחתימה לממלאים פוטנציאלים מבלי שהם ישלחו אליהם פרטנית. יצירת לינק קבוע באתר, במייל בווטסאפ ועוד.
שולחים מסמך עם הרבה שדות למילוי? הנמען שלכם יכול לשמור את ההתקדמות שלו במילוי השדות, לצאת מהמסמך ולחזור לאותה נקודה בה הוא עצר.
EasyDoc מאפשרת יצירת חותמת חברה על ידיך או על ידי הנמענים שלך בכמה קליקים, לא עוד סרבול של הדפסות וחותמות
אנחנו יודעים שהנייד שלכם חזק כמו המחשב שלכם, כל היכולות של Easydoc בנייד כמו במחשב.
תרצו ששם הנמען יופיע בשם הקובץ החתום? אולי תז של העובד? הגדרת שם המסמך כך שיכיל את פרטי המידע שתרצה בשם הקובץ הסופי.
שליטה מלאה בעיצוב: עיצבו טפסים ייחודיים המותאמים לצרכים שלכם עם CSS.
כניסה לאיזור האישי רק לאחר הצגת שני גורמים הוכחה למנגנון האימות, לצורך שמירה על אבטחת המידע שלכם.
גם אתם לפעמים שוכחים את הסיסמא? תוכלו להכנס בקלות עם קוד חד פעמי הנשלח לנייד.
חיבור בקלות באמצעות Single Sign-On (SSO) עם פתרון Identity Provider (IDP) מוביל, לחוויית שימוש מאובטחת ונוחה יותר.
מדיניות סיסמאות קפדנית הכוללת: דרישות מורכבות לסיסמאות, נעילה אוטומטית לאחר תקופה של אי שימוש, מניעת שימוש חוזר בסיסמה ועוד.
נעילה באופן אוטומטי לאחר פרק זמן מוגדר של חוסר פעילות לשמירת אבטחת מידע חזקה.
שליטה מלאה על מחיקת מסמכים: הגדר את הכללים ותן למערכת למחוק את המסמכים באופן אוטומטי
תקן בינלאומי למערכת ניהול איכות (QMS), המספק מסגרת עבודה לשיפור מתמיד והבטחת עמידה בדרישות לקוחות ותקנות.
תקן בינלאומי לניהול אבטחת מידע בתחום הבריאות, המיועד להבטיח את סודיות, שלמות וזמינות המידע הרפואי והאישי של מטופלים.
תקן בינלאומי לניהול אבטחת מידע (ISMS), המספק מסגרת עבודה לשמירה על סודיות, שלמות וזמינות המידע בארגון.
EasyDoc התחדשה ומהיום היא EasyDo
מוזמנים ליהנות מכל היכולות שהכרתם קודם ועוד הרבה יותר…