איך טופס 101 דיגיטלי חוסך לך כאבי ראש ושעות אבודות
בעל עסק? מנהלת משאבי אנוש? את טופס 101 אתם בטוח מכירים. במשפט אחד, נזכיר שזהו הטופס שממלא כל עובד שמצטרף לחברה או לעסק, ולאחר מכן יש למלא אותו בתחילת כל שנת מס, לצורך חישוב ניכוי המס מהמשכורות. בנוסף, ממלאים אותו כשיש שינויים משמעותיים בנקודות הזיכוי, כאשר צריך לבצע תיאום מס עקב עבודה נוספת וכדומה. את כל זה אתם בטוח יודעים, אבל מה שאולי לא ידעתם הוא שטופס 101 יכול להיות גם דיגיטלי. ובתור שכזה, הוא יכול לחסוך לכם הרבה שעות אבודות וכאבי ראש.