ניהול תיק עובד דיגיטלי ומקוון
ניהול תיקי עובדים נמנה על משימות הבסיס של מחלקות משאבי האנוש בחברות וארגונים, וכמו היבטים רבים נוספים בעסקים גם התחום הזה עובר דיגיטציה משמעותית. כפועל
ניהול תיקי עובדים נמנה על משימות הבסיס של מחלקות משאבי האנוש בחברות וארגונים, וכמו היבטים רבים נוספים בעסקים גם התחום הזה עובר דיגיטציה משמעותית. כפועל
יתרונותיה של מערכת ניהול עובדים בשנים האחרונות מצטרפים ארגונים ועסקים רבים אל המגמה של "אפס ניירת", לא רק בשל התרומה לאיכות הסביבה ובזכות תדמית טכנולוגית
עם מערכת איזידוק תוכל להעביר קשת רחבה של מסמכים וטפסים לפורמט דיגיטלי, ובכך לעבור למעשה לעבודה מקוונת ולהצטרף למגמת העסקים "ללא נייר". המערכת שלנו יודעת
אם אתם קוראים את השורות האלו סימן שעדיין לא העברתם אל ניהול תיקי העובדים, בחלקם או במלואם, מהתיקיות הפיזיות אל הענן. במקום לגמור עניין בכמה
כל עובד ומנהל במחלקת משאבי אנוש יודע שהתנהלות נכונה, מדויקת ומאורגנת מבחינת הטפסים הינה חשובה ביותר. אכן, התנהלות יעילה חוסכת בזמן יקר ערך, מונעת טעויות
אם אתם עדיין שואלים למה צריך מערכת ניהול עובדים, ייתכן שעוד לא שמעתם על המאה העשרים ואחת. עכשיו, כאשר אנו כבר נמצאים עמוק בתוכה, הגיע
ניהול תיקי עובדים נמנה על משימות הבסיס של מחלקות משאבי האנוש בחברות וארגונים, וכמו היבטים רבים נוספים בעסקים גם התחום הזה עובר דיגיטציה משמעותית. כפועל
EasyDoc התחדשה ומהיום היא EasyDo
מוזמנים ליהנות מכל היכולות שהכרתם קודם ועוד הרבה יותר…