חתימה דיגיטלית לעמותות
כל התהליכים, כל המסמכים, במקום אחד

חתימה אונליין על מסמכים, מאושר עפי חוק בחותמת מאובטחת

עמותות שכבר עובדות איתנו:

מנהלי עמותות, הצוות של EasyDo מצדיע לכם!​

אנו רואים חשיבות עליונה בתרומה לקהילה, לחברה ולסביבה ומתנדבים בעצמנו בעמותות לפי התחומים היקרים לליבנו.

על מנת לסייע לכם ולהראות את הערכתנו אנו מעמידים לרשותכם את מערכת Easydo ב- 25% הנחה על השנה הראשונה.

הגיע הזמן להקל על החיים! 

EasyDo מרכזת את כל התהליכים שלכם במקום אחד – חתימות, טפסים, דיווחים וניהול אנשים – פשוט, מהיר ובטוח.

למה כדאי לכם לעבור ל- EasyDo?

מה תוכלו לעשות עם EasyDo?

יתרונות נוספים

הגיע הזמן לעבור לדיגיטל

עם EasyDo, כל מסמך וכל תהליך הופך פשוט לניהול, מהקליטה ועד החתמות והדיווחים.
עמותות רבות כבר משתמשות ב-EasyDo – הצטרפו גם אתם!
הגיע הזמן שגם אתם תעברו ל-EasyDo.

אחריות מלאה:
בלי התחייבות. בלי אותיות קטנות. רק לראות – ואז להחליט.

תוכלו לפנות אלינו לפרטים נוספים בטלפון 072-222-1600 או להשאיר את פרטיכם בטופס:

01

חתימה דיגיטלית על מסמכים

עם איזידוק תוכלו להמיר כל מסמך מ- Word או PDF לטופס מקוון תוך שניות ספורות. זה אומר שתוכלו להזדהות ולחתום על טפסים מול רשויות וארגונים וכן להחתים ספקי שירות וגורמים נוספים על מסמכים - בלי שום צורך בניירת. הטפסים המקוונים שלנו עומדים בכל הדרישות של חתימה דיגיטלית מאובטחת על פי חוקי ישראל ואפשר לשלוח אותם במייל או לנייד של הנמען שחותם עליהם אונליין.

02

קליטת מקבלי שכר ומתנדבים

עם המערכת שלנו תוכלו להגדיר תהליך קליטה המתאים לזה שמתבצע בעמותה עכשיו עם התחנות, המסמכים וההחתמות עבור מקבלי שכר, פרילנסרים ומתנדבים. המערכת יוצרת טופס מקוון עם השדות הרלוונטיים ומאפשרת מילוי עצמאי מדויק, לרבות רצף מסמכים תקניים לחתימה וצירוף כל האישורים הנלווים. כלל תהליך הקליטה מבוצע אונליין ולכם יש תמונה עדכנית על מצב הקליטה בעמותה בכל עת.

03

ניהול תיקים דיגיטלי

תמיד תוכלו לעדכן את המידע על אנשי העמותה אל תוך המערכת, עם כל הפרטים הנדרשים כגון משכורות, תנאים, פרטי חשבון בנק וכן הלאה. בתהליך פשוט ומהיר יהיה לכל מנהל ומתנדב אזור אישי שבו מצויים הטפסים, התזכורות, המסמכים והחוזים. אל האזור האישי מתויקים ישירות ואוטומטית הטפסים שנחתמים אונליין וממנו מנהלים את הפניות, השלמות המסמכים ועוד.