דילוג לתוכן

ניהול מחזור חיי העובד

ניהול מחזור חיי העובד בצורה חכמה ויעילה עם תהליכים אוטומטיים לניהול קליטה

שינויי תפקידים, סיום העסקה והערכות עובדים.

בין אם יש לכם עשרים עובדים או אלפיים, אתם יודעים כמה קשה לעשות הכל כמו שצריך: בזמן אמת צריך לתייק את כל המסמכים, ההסכמות, הביצועים והנתונים הרגישים של כל אחד מהעובדים שלכם. כשקורה משהו, לרוץ ולנבור בערימות של דפים, קבצים ומיילים. כמה קשה זה לדעת מי מסיים לעבוד, מי החליף תפקיד, איזה מנהל אחראי על איזה עובדים, מי רשאי להיחשף לאיזה מידע על איזה עובדים, ועוד מיליון דברים. כל אלו הופכים את העבודה אדמיניסטרטיבית במחלקת משאבי האנוש לאין סופית.

למה EasyDo

EasyDo מרכזת את כל מחזור חיי העובד במערכת אחת,

עם אוטומציה חכמה לכל שלבי הניהול, וממשק נוח למעקב בזמן אמת. מהיום כל תהליכי הקליטה, שינויי תפקיד, סיום העסקה, הערכות עובדים, עדכון פרטים או כל תהליך אחר ירוצו באופן דיגיטלי ואוטומטי וכמובן יתוייקו באופן מיידי בתיקי העובדים. ההיררכיה הארגונים שלכם תהיה מעודכנת בכל שניה ותייצר את אופן ניתוב האישורים ואת הרשאות הגישה למידע.

יכולות מרכזיות

כל מה שצריך לניהול העובד

אנחנו מאמינים שאף מסמך או טופס לא עומד לבד בעולם, תמיד יש תהליך שלם מסביבו.
אנחנו פה כדי לסגור לכם את כל התהליך מקצה לקצה

התחדשנו :-)

EasyDoc התחדשה ומהיום היא EasyDo

מוזמנים ליהנות מכל היכולות שהכרתם קודם ועוד הרבה יותר…