דילוג לתוכן

חיבור EasyDo עם Make ו-Zapier

אוטומציה מלאה לתהליכי חתימה וניהול מסמכים

כנראה שגם אתם מחפשים דרכים לייעל את תהליכי העבודה שלהם, להפחית עבודה ידנית ולחבר בין מערכות שונות בצורה חלקה. כולנו רוצים שכל המערכות שלנו ״ינגנו״, אבל יש לנו יותר מדי מערכות בשימוש ומעט מדי משאבי פיתוח כדי לגרום לחיבורים האלה לקרות.

בדיוק בגלל זה דאגנו לכם לאינטגרציה מובנית עם מערכות האוטומציה הפופולריות ביותר- Make (Integromat) ו-Zapier, לכל אותם חיבורים קטנים שעושים הבדל ענק.

באמצעות חיבור זה, ניתן לאחד את כל תהליכי ניהול המסמכים, החתימה והאישורים בצורה אוטומטית, ללא צורך במתכנתים וללא עבודה ידנית מיותרת.

מה זה Make ו-Zapier ולמה זה חשוב?

כותרת משנית

באמצעות האינטגרציות הללו, ניתן לחבר את EasyDo למגוון מערכות כמו CRM, חשבוניות, HR, דואר אלקטרוני, ניהול פרויקטים ועוד – ולהפעיל תהליכים אוטומטיים לחתימה וניהול מסמכים ללא מגע יד אדם.

מה אפשר לעשות עם האינטגרציה של EasyDo ל-Make ו-Zapier?

יצירת מסמכים דיגיטליים אוטומטית

שליחת מסמכים לחתימה בלחיצת כפתור

מעקב וניהול חכם של סטטוס חתימות

סנכרון עם מערכות ניהול פרויקטים ו-HR

שליחת מסמכים וסליקה בתהליך אוטומטי

דוגמאות לאוטומציות עם EasyDo + Zapier / Make

תהליך גיוס עובדים אוטומטי

מועמד מתקבל לעבודה → מערכת ה-HR שולחת אליו חוזה חתימה ב-EasyDo → ברגע שהוא חותם, נתוניו מועברים למערכת השכר והוא מקבל אישור חתימה ב-Email.

אישור מסמכים בעסקאות נדל”ן

 נוצרה הצעת מחיר ב-Salesforce → החוזה נשלח אוטומטית לאישור מנהל → לאחר אישור, המסמך מועבר ללקוח לחתימה דיגיטלית → לאחר חתימה, נשלחת חשבונית ללקוח.

ניהול לקוחות במשרד עו”ד

 כאשר לקוח פותח תיק ב-Clio או Zoho, טופס פתיחת התיק נשלח אוטומטית לחתימה → עם סיום החתימה, המסמך נשמר אוטומטית ב-Google Drive תחת תיק הלקוח.

הפקת תעודות השתתפות באירועים והדרכות

משתתף נרשם לוובינר או הדרכה → לאחר האירוע, נשלחת אליו תעודת השתתפות דיגיטלית עם חתימה מאושרת.

הסכמי שירות ומנויים חודשיים

כאשר לקוח רוכש שירות מנוי, נשלח אליו הסכם שירות לחתימה דיגיטלית → לאחר החתימה, מתחיל חיוב חודשי אוטומטי דרך Stripe / PayPal.

יתרונות השימוש
באינטגרציות עם Make ו-Zapier

חיסכון אדיר בזמן

אין צורך לטפל במסמכים ידנית, הכול רץ אוטומטית!

הפחתת טעויות

תהליכים ממוחשבים מפחיתים טעויות אנוש ומונעים שכחה של מסמכים קריטיים.

שיפור חוויית הלקוח

לקוחות ועובדים מקבלים מסמכים מסודרים ללא עיכובים או צורך בהתערבות מיותרת.

גמישות והתאמה אישית

ניתן לחבר את EasyDo לכלים הקיימים בעסק וליצור אוטומציות מותאמות אישית לכל צורך.

שיפור האבטחה

מסמכים מאובטחים, מסודרים ונשלחים בצורה מוצפנת ולפי הרגולציות המחמירות ביותר.

מתחילים לעבוד עם האינטגרציות כבר היום!

החיבור של EasyDo עם Zapier ו-Make הוא הדרך המושלמת להפוך את תהליכי העבודה בארגון שלך לאוטומטיים, חכמים ויעילים. בין אם אתה מנהל לקוחות, מסמכים פיננסיים או חוזים משפטיים – אנו מאפשרים לך לשלב את תהליכי החתימה שלך עם כל מערכת אחרת ולייעל את כל תהליך העבודה שלך.

רוצה להתחיל? צור קשר עוד היום ונעזור לך להגדיר את האוטומציה המושלמת לארגון שלך!

אנחנו מאמינים שאף מסמך או טופס לא עומד לבד בעולם, תמיד יש תהליך שלם מסביבו.
אנחנו פה כדי לסגור לכם את כל התהליך מקצה לקצה

התחדשנו :-)

EasyDoc התחדשה ומהיום היא EasyDo

מוזמנים ליהנות מכל היכולות שהכרתם קודם ועוד הרבה יותר…