דילוג לתוכן

סבבי אישורים וחתימות: חוויית חתימה חכמה ודינמית

בארגונים רבים, אישור וחתימה על מסמכים הם תהליכים קריטיים הדורשים סדר, שקיפות ויעילות. במקום להעביר מסמכים ידנית בין מאשרים שונים ולבזבז זמן יקר, המערכת שלנו מאפשרת סבבי אישורים וחתימות דיגיטליים, עם כלים מתקדמים שמייעלים את העבודה ומבטיחים שהמסמך יגיע לכל הגורמים הנדרשים – בסדר הנכון וללא עיכובים.

מה המערכת מאפשרת?

סבבי אישורים דינמיים

סבבי חתימות מתקדמים

קבוצות נמענים

ניתוב נמענים בהתאם למבנה ארגוני

המערכת מאפשרת ניתוב חכם של נמענים בהתאם למבנה הארגוני, תוך גמישות והתאמה בזמן אמת. ניתן להוסיף נמענים מותנים בהתאם לתוכן המסמך ולקבל שליטה על תהליכי ההחתמה בארגון שלכם

למה הארגונים המובילים בוחרים בנו?

ייעול תהליכי עבודה

גמישות מלאה

שיפור חוויית המשתמש

אבטחה ושקיפות

מוזמנים לשדרג את תהליכי החתימה והאישור בארגון שלך!

אנחנו מאמינים שאף מסמך או טופס לא עומד לבד בעולם, תמיד יש תהליך שלם מסביבו.
אנחנו פה כדי לסגור לכם את כל התהליך מקצה לקצה

התחדשנו :-)

EasyDoc התחדשה ומהיום היא EasyDo

מוזמנים ליהנות מכל היכולות שהכרתם קודם ועוד הרבה יותר…