דף הבית » אוטומציה לתהליכים עסקיים
מערכת תהליכים גמישה ודינמית שמזניקה את העבודה שלכם קדימה
ניהול תהליכים עסקיים יכול להיות אתגר משמעותי בכל ארגון, במיוחד כשהם משתנים, מתפתחים ודורשים חיבור למערכות ליבה שונות. התמודדות עם תהליכים מורכבים כמו חידוש חוזים, סבבי אישורים, העברות בנקאיות וניהול משימות רוחביות יוצרת לעיתים קרובות צווארי בקבוק, טעויות ובזבוז זמן יקר.
EasyDo Flow מאפשרת לכם לנהל בצורה גמישה, דינמית ואוטומטית את כל סוגי התהליכים הארגוניים שלכם – גדולים או קטנים, פשוטים או מורכבים. המערכת יודעת לנתב מידע באופן חכם על בסיס אינפוט, להרכיב מסמכים ותהליכים On the fly, ולחבר בין מערכות הליבה בארגון (CRM, ERP, שכר, נוכחות ועוד).
עם EasyDo Flow, התהליכים שלכם מתבצעים מהר יותר, חלק יותר, וללא טעויות.
המערכת מנהלת אוטומטית את כל התהליכים: יצירת מסמכים, ניהול אישורים, סליקת תשלומים, העברות בנקאיות, משימות עובדים ועוד.
אתם מתפנים לניהול במקום לעסוק באדמיניסטרציה.
המערכת כוללת סטודיו אוטומציות שמאפשר לכם ליצור תהליכים מורכבים בקלות, להגדיר טריגרים, התניות ואינטגרציות בעצמכם.
רוצים להתחבר למערכות אוטומציה חיצוניות? אין בעיה – EasyDo מתחברת בקלות גם לכלים חיצוניים כמו Zapier, Power Automate ואחרים.
עם API פתוח ועוצמתי, יכולת להתממשק לכל מערכת ארגונית, וסטודיו Webhooks מובנה, EasyDo מאפשרת לכם להחליט בדיוק כמה תרצו שהמערכת תבצע עבורכם וכמה תרצו לנהל בעצמכם.
הצוות של EasyDo מנהל מעל ל-1,500 פתרונות מנוהלים לארגונים, עם מבט רחב על מגוון תעשיות, הבנת הצרכים והכאבים של הלקוחות, והכרה עמוקה של הדרך האפקטיבית ביותר לממש תהליכים ארגוניים.
בנו בעצמכם תהליכים אוטומטיים מורכבים בפשטות ובקלות.
ניהול תהליכים רציף בין מערכות שונות.
עם התניות ונתיבי אישור דינמיים בזמן אמת.
גבייה וניהול תשלומים כחלק מתהליכים אוטומטיים.
Zapier, Power Automate ומערכות נוספות
תנו למערכת לנהל הכל, או שלבו בקלות עם מערכות קיימות שלכם.
העברת נתונים ואירועים בזמן אמת בין המערכות שלכם.
מבט-על ברור על ביצועי כל תהליך ופעולה בארגון.
אתם מגדירים את התהליכים, המסמכים, ההיררכיה הארגונית ואת האינטגרציות הנדרשות למערכות שלכם.
המערכת מתחברת במהירות למערכות הליבה שלכם (CRM, ERP, מערכות שכר, כלים פיננסיים ומערכות אוטומציה חיצוניות).
הצוותים שלכם מקבלים הדרכה קצרה וממוקדת. בתוך זמן קצר המערכת מוטמעת ומתחילה לספק לכם ערך מידי (Time to Value מהיר).
EasyDo מזניקה תהליכים אוטומטית, מתייקת מסמכים, מנתבת אישורים, מבצעת סליקת תשלומים, ומאפשרת לכם להתמקד בניהול האפקטיבי של הארגון.
אנחנו מאמינים שאף מסמך או טופס לא עומד לבד בעולם, תמיד יש תהליך שלם מסביבו.
אנחנו פה כדי לסגור לכם את כל התהליך מקצה לקצה
EasyDoc התחדשה ומהיום היא EasyDo
מוזמנים ליהנות מכל היכולות שהכרתם קודם ועוד הרבה יותר…