דילוג לתוכן

חיבור EasyDo עם Monday

ניהול מסמכים וחתימות ישירות מהמשימות שלך

אנחנו אוהבים את Monday. זה קל, מהיר, גמיש, עושה סדר וכולם יודעים מה לעשות שם. בדקה ניתן ליצור פרוייקט חדש, להגדיר לו״ז, לחלק משימות, להגדיר תהליכים, לשגר את כולם לעבוד, וכמובן לעקוב בקלות ולראות שהכל מבוצע. אבל זה לא חוסך את הצד האדמיניסטרטיבי של העבודה: היצירה של המסמכים, החתמה שלהם, מעקב ותזכור גורמים חיצוניים וכו.

כאן EasyDo נכנסת לתמונה. החיבור הטבעי ל-Monday יאפשר לכם ליצור תהליכי עבודה סגורים מקצה לקצה. לייצר ולשלוח מסמכים לחתימה בשינוי סטטוס וכמובן לקבל אותם חתומים חזרה למקום ממנו הם יצאו, עם שינוי סטטוס אוטומטי וסגירת התהליך.

למה לחבר בין EasyDo ל-Monday?

מה אפשר לעשות עם האינטגרציה של EasyDo ב-Monday?

שליחת מסמכים לחתימה ישירות מ-Monday

מעקב אוטומטי אחר סטטוס החתימה

יצירת מסמכים אוטומטית מתוך משימות ב-Monday

שילוב מסמכים בתהליכי עבודה אוטומטיים

 דוגמאות לשימוש:

✔ כאשר משימה עוברת לשלב “בהמתנה לאישור”, המסמך נשלח אוטומטית לחתימה.

✔ כאשר פרויקט מסוים נסגר, מופקת חשבונית חתומה ונשלחת ללקוח.

✔ כאשר עובד חדש מסיים את שלבי הגיוס, המערכת מפעילה שליחת טופסי חתימה דיגיטליים ומעדכנת את HR.

שמירת מסמכים חתומים וניהול אוטומטי של קבצים

דוגמאות לשימושים נפוצים

חוזים משפטיים ואישורים

משרד עורכי דין יוצר חוזים אוטומטית כאשר לקוח חדש מתווסף למערכת ומנהל את כל החתימות ישירות מתוך Monday.

ניהול עסקאות מכירה (CRM)

צוות מכירות שולח הצעות מחיר והסכמים ישירות מ-Monday, עוקב אחר החתימות ומקבל עדכונים מיידיים על סטטוס העסקה.

קליטת עובדים ותהליכי HR

מחלקת משאבי אנוש מנהלת קליטת עובדים חדשה – שולחת טפסים לחתימה, עוקבת אחרי סטטוס החתימות ושומרת את כל המסמכים החתומים בתוך תיק העובד.

אישורי תקציב ורכש

מחלקת כספים שולחת טפסים לאישור תקציב, רכש והתחייבויות ישירות מתוך Monday, כולל חתימה מאושרת של מנהלים בכירים.

ניהול ספקים והזמנות עבודה

עסקים שולחים הזמנות רכש, מאשרים חוזים עם ספקים, ומסנכרנים מסמכים חתומים ישירות מול הסטטוסים של הפרויקטים.

יתרונות החיבור בין EasyDo ל-Monday

ייעול תהליכים עסקיים

במקום לבצע משימות ידניות, הכול הופך לאוטומטי וזורם מהר יותר.

חיסכון בזמן

אין צורך להעביר מסמכים ידנית, לחפש קבצים או לעדכן סטטוסים – הכל מתרחש לבד.

מעקב מלא ושקיפות

 כל החתימות מתועדות ישירות ב-Monday, כך שכל הצוות יודע בדיוק היכן המסמכים נמצאים.

מניעת טעויות אנוש

 אין צורך בהעתקה והדבקה של נתונים – הכל משתלב בצורה חלקה ואוטומטית.

ניהול מסמכים חכם

כל המסמכים מסודרים ונשמרים לפי משימות, לקוחות, פרויקטים או עובדים.

אבטחה ורגולציה

כל החתימות מאובטחות, מוצפנות ומוכרות משפטית בהתאם לחוק החתימה האלקטרונית.

איך מתחילים?

האינטגרציה של EasyDo עם Monday קלה להגדרה ואינה מצריכה ידע טכני מתקדם. ניתן לחבר את שתי המערכות תוך דקות ספורות ולבנות אוטומציות חכמות שמתאימות בדיוק לצרכים של הארגון שלך.

רוצה לייעל את ניהול המסמכים והחתימות שלך? צור קשר עוד היום ונעזור לך להגדיר את החיבור בצורה שתתאים לעסק שלך!

אנחנו מאמינים שאף מסמך או טופס לא עומד לבד בעולם, תמיד יש תהליך שלם מסביבו.
אנחנו פה כדי לסגור לכם את כל התהליך מקצה לקצה

התחדשנו :-)

EasyDoc התחדשה ומהיום היא EasyDo

מוזמנים ליהנות מכל היכולות שהכרתם קודם ועוד הרבה יותר…