קליטת פרטי הפנסיה הנהוגה כיום מבזבזת משאבים יקרים על טיפול בבעיות ותזכורות למעסיק ולעובד. זמן רב חולף עד שמתקבלים כל הטפסים, מתקנים טעויות, משלימים פרטים ו/או פותחים קופה חדשה. בתווך נמצא רואה החשבון שצריך לפנות למעסיק שיזכיר לעובד, להנחות לתיקון טעויות ופרטים לא עדכניים, לטפל בהפקדות לא עדכניות ובהשבה של הכספים, לתקן פקודות שגויות ולבצע הפקדות חוזרות.
מערכת Easydoc נותנת לכך מענה מהיר, פשוט ויעיל. עם המערכת שלנו, בעת הקליטה העובד ממלא את פרטי הפנסיה שלו כחלק אינטגראלי מתהליך ההצטרפות. כלומר, כלל התהליך מנוהל על ידי Easydoc ואילו רואה החשבון יקבל עדכון אוטומטי כאשר הטפסים, המסמכים והפרטים מתקבלים.
עדכון פרטי הפנסיה ע"י העובד ישירות למערכת, בקלות ובמהירות.
עובד שאין לו פנסיה מגדיר זאת במערכת, והמעסיק יכול לטפל בנושא כבר מהיום הראשון.
המידע נגיש מתוך תיק העובד לרואה החשבון, המקבל עדכון אוטומטי מיידי בעת קבלת פרטים.
התיוק מבוצע אוטומטית לתיק העובד, ללא צילומים, סריקות, הדפסות או הקלדות ידניות.
עבודת רואה החשבון מבוצעת מול טפסים מוגדרים, אחידים וברורים שעודכנו על ידי העובד בהנחיית מערכת Easydoc.
ניהול תהליך הפנסיה על ידי Easydoc מייצר חיסכון עצום בזמן עבודה מול מעסיקים.
אנחנו לא עוד מערכת, אנחנו המערכת שתחבר אתכם ליתר המערכות, הוספת עובד בERP או במערכת השכר?
אנחנו יודעים לעשות את זה
תוכלו לפנות אלינו לפרטים נוספים בטלפון 072-222-1600 או להשאיר את פרטיכם בטופס:
איזידוק מבית וובי דיגיטל בע"מ, בין לקוחות החברה
EasyDoc התחדשה ומהיום היא EasyDo
מוזמנים ליהנות מכל היכולות שהכרתם קודם ועוד הרבה יותר…