דילוג לתוכן

ניהול ציוד

מערכת ניהול ציוד ארגוני היא פתרון מקיף המאפשר מעקב מדויק אחר כל הציוד בארגון, החל מהקצאת ציוד לעובדים ועד לתחזוקה ותיקונים. המערכת מספקת תמונה מלאה של מלאי הציוד ומאפשרת ניהול יעיל של משאבי הארגון.

הערך לארגון

תהליכי סיום מובנים - פוקוס על ציוד

תכונות עיקריות

דעו בכל רגע איפה הציוד שלכם מסתובב

אנחנו מאמינים שאף מסמך או טופס לא עומד לבד בעולם, תמיד יש תהליך שלם מסביבו.
אנחנו פה כדי לסגור לכם את כל התהליך מקצה לקצה

התחדשנו :-)

EasyDoc התחדשה ומהיום היא EasyDo

מוזמנים ליהנות מכל היכולות שהכרתם קודם ועוד הרבה יותר…