2023 – הגיע הזמן לשלוח לעובד טופס 101 דיגיטלי
כל עובד במחלקת משאבי אנוש ולמעשה כל עובד בארגון יודע היטב מה זה טופס 101. מדובר בטופס בסיסי שאותו צריך למלא כל עובד לצרכי חישוב
כל עובד במחלקת משאבי אנוש ולמעשה כל עובד בארגון יודע היטב מה זה טופס 101. מדובר בטופס בסיסי שאותו צריך למלא כל עובד לצרכי חישוב
חתימות דיגיטליות מהוות חלק בלתי נפרד ממגמת הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגונים ועסקים, בהיותן מאפשרות להעביר שורה ארוכה של פעולות ומשימות מהניירת למרחב הוירטואלי. אחת ההשלכות הבולטות
כל ארגון המעסיק עובדים חייב להתנהל עם טופס 101 לצרכי מס הכנסה, אותו ממלא כל עובד חדש וכמו כן בתחילתה של שנה חדשה וכאשר מתרחשים
המשמעות של חתימה דיגיטלית היא שהגיע הסוף להתעסקות בניירת. מעתה והלאה, כל טופס שהיה על המחשב ניתן להמרה בתוך שניות ספורות לכדי טופס מקוון, שניתן
מסמכים וטפסים רבים שמורים בפורמט של PDF על המחשב בעבודה, המחשב האישי, בסמארטפון, בענן וכן הלאה. באופן מסורתי, אם רוצים לחתום עליהם, או לשלוח לחתימה,
בתור מתווך עצמאי או העובד במסגרת חוזה עם סוכנות, אתה בוודאי מכיר היטב את הסרבול של החתמת לקוחות על טפסים, בדגש על הסכמי בלעדיות והזמנת שירותי
כל בעל תפקיד בתחום משאבי האנוש, החל בעסקים קטנים ועד לארגונים גדולים, יודע כי ניהול תיקי העובדים מהווה משימה שוטפת הגוזלת כוח אדם וזמן. אז
כידוע, ניהול משאבי האנוש ותיקי העובדים, הינו משימה שוטפת הדורשת לא מעט זמן וכוח אדם, כתלות בהיקף הפעילות בארגון. מערכת ניהול עובדים מבית איזידוק הופכת
כמו בתחומים רבים אחרים של תפעול העסק וניהולו, גם עולם משאבי האנוש משתנה באופן מהיר עם הטכנולוגיות שנכנסות לשוק. מערכות ניהול משאבי אנוש כבר מלוות
סביר להניח שבעתיד חברות וארגונים יתנהלו 100% "נטול נייר". וכשיסתכלו לאחור על שנת 2022 יראו את המגמה המואצת של פרידה לשלום מניירת עקב המודעות הסביבתית