דילוג לתוכן

חתימה דיגיטלית על מסמכים- מאמרים, טפסים להורדה ומדריכים

ניהול פניות עובדים: מהאתגרים בניהול ידני ועד היתרונות של מערכת ממוחשבת

ניהול פניות עובדים הוא חלק מהותי בהתנהלות הפנימית של כל ארגון. עובדים פונים אל ההנהלה לצורך שאלות, בקשות או בעיות שונות כמו בקשות לחופשה, עדכונים אישיים, תמיכה טכנית, שאלות על תלושי שכר ועוד. שימוש במערכת ממוחשבת לניהול פניות עובדים הוא הכרחי בעולם הטכנולוגי של היום.

קרא עוד »

ניהול החזר הוצאות עובדים: מה שכל מעסיק צריך לדעת

ניהול החזר הוצאות עובדים הוא תהליך קריטי עבור כל ארגון שמעסיק עובדים ונדרש להחזיר להם על הוצאות שהם הוציאו במסגרת עבודתם. תהליך יעיל וברור מבטיח שההחזרים נעשים בצורה נכונה, בזמן ומבלי לעורר בעיות פיננסיות או לוגיסטיות.

קרא עוד »
טופס 101 מקוון

המהפכה הדיגיטלית בטפסי 101: איך זה משפיע על העובדים והמעסיקים

המהפכה הדיגיטלית בטפסי 101 חוללה שינוי משמעותי בתחום הגיוס והתשלומים בישראל. טופס 101, שבעבר היה מטופל בגרסה מודפסת ונדרש להחתמה ידנית, הפך לדיגיטלי ומשפיע הן על העובדים והן על המעסיקים. בכתבה זו נבחן כיצד המהלך הדיגיטלי משנה את התנהלות תהליך הגיוס, שיפור נוחות העובדים והחיסכון בזמן ומשאבים עבור המעסיקים.

קרא עוד »

התחדשנו :-)

EasyDoc התחדשה ומהיום היא EasyDo

מוזמנים ליהנות מכל היכולות שהכרתם קודם ועוד הרבה יותר…