ניהול תיקי עובדים במפעלים
מחלקת משאבי אנוש במפעל עוסקת בקביעות בניהול תיקי עובדים, וכמו בתחומים רבים נוספים גם כאן ישנו שינוי משמעותי לכיוון של אוטומציה ודיגיטציה. לפיכך קליטת עובד
מחלקת משאבי אנוש במפעל עוסקת בקביעות בניהול תיקי עובדים, וכמו בתחומים רבים נוספים גם כאן ישנו שינוי משמעותי לכיוון של אוטומציה ודיגיטציה. לפיכך קליטת עובד
בדרך כלל כאשר לקוחות פונים אלינו ומתעניינים במערכת EASYDOC המניע הראשון שלהם אינו תרומה לאיכות הסביבה אלא מגוון היתרונות שהמערכת מספקת מבחינת חיסכון בזמן והוצאות
על פי החוק בישראל, כאשר קולטים עובד חדש יש לתת לו למלא ולחתום על טופס קליטת עובד. כמו כן על הטופס צריכים לחתום ולהוסיף פרטים
בתור פרילנסרים אתם בוודאי נעזרים בחשבוניות וקבלות דיגיטליות, ואם עדיין לא – מומלץ בחום לבצע את הצעד. יחד עם זאת, במאמר הנוכחי נתמקד בהסברים וביתרונות
רשות המיסים מקבלת כבר מזה שנים חשבוניות, קבלות ומסמכים עסקיים נוספים שמוגשים אונליין ומצויים למעשה על קובץ דיגיטלי. דברים אלו נכונים גם לגבי טופס 101
כחלק מהמעבר להתנהלות ללא נייר, בעסקים רבים העבירו ועדיין מעבירים את כל הטיפול בתיקי העובדים למערכות ממוחשבות כמו EASYDOC. מדובר במערכות המאפשרות להמיר כל קובץ,
רשות המיסים מקבלת כבר מזה שנים חשבוניות, קבלות ומסמכים עסקיים נוספים שמוגשים אונליין ומצויים למעשה על קובץ דיגיטלי. דברים אלו נכונים גם לגבי טופס 101
פעילותם השוטפת של משרדי רואי חשבון כרוכה, כידוע, במשלוח של טפסים מסוגים שונים לצורך החתמה של הלקוחות, ביניהם דוחות שנתיים, הסכם שכר טרחה, ייפויי כוח
עד לפני מספר שנים, כל ההחתמות של עובדים על מסמכים נעשו על גבי ניירת פיזית, בין אם מדובר בהסכם ההעסקה, טופס 101, טופס 106, טפסי
כבר כמה עשורים שהתקשורת המקוונת עושה צעדים גדולים בכל תחומי המסחר, הצרכנות ומתן השירותים, החל בעסקים קטנים, דרך חברות ותאגידים גדולים ועד למשרדי הממשל. בהתאם
EasyDoc התחדשה ומהיום היא EasyDo
מוזמנים ליהנות מכל היכולות שהכרתם קודם ועוד הרבה יותר…