דילוג לתוכן

מפסיקים עם הניירת – חוסכים זמן וכאבי ראש

שלח מסמכים בצורה מאובטחת ומהירה

הנגש לעובדים טופס 101 ישירות לנייד

נהל את כל מסמכי העובד במקום אחד

קלוט את נתוני העובדים באוטומציה מלאה

רובנו מכירים את המשפטים כמו "אנחנו בדרך להפוך למשרד ללא נייר", או "הגיע הזמן לדיגיטליזציה של כל התהליכים", ובכל זאת, אנחנו עדיין מוקפים בניירות – חוזים, טפסים, תלושים ומסמכים שלא נגמרים. למה דווקא עכשיו הגיע הרגע להפסיק לחלוטין עם הניירת, ואיך זה יועיל לארגון שלכם מעבר למה שאתם חושבים?

העלויות הסמויות שאתם לא רואים

ארגונים רבים לא מודעים לכך שניירת היא לא רק מטרד של חוסר סדר. יש לה עלויות עצומות, שבמקרים רבים אינן גלויות לעין:

 **זמן אבוד** – לא רק בהדפסה, אלא בחיפוש, תיוק, ותיוק מחדש של מסמכים. עובד ממוצע מבזבז יותר מ-30 דקות ביום רק בחיפוש אחר מסמכים שאבדו או לא תויקו כראוי.

**שטח אחסון יקר** – משרדים גדולים ומפוארים מתמלאים בקלסרים, תיקים וארונות. הנדל"ן הארגוני שלכם הוא נכס יקר – למה לבזבז אותו על אחסון נייר?

**טעויות אנוש קריטיות** – מילוי טפסים ידנית והקלדת נתונים כפולה הם מקור מרכזי לטעויות יקרות בשכר, ברישומים משפטיים ובניהול תהליכים ארגוניים.

הקשר המפתיע בין ניירת לעובדים מתוסכלים

לפי מחקרים, קיים קשר ברור בין ארגונים עמוסי ניירת לבין חוסר שביעות רצון של עובדים. כאשר עובדים נאלצים להתמודד עם טפסים ידניים, ריצות בין משרדים והדפסות חוזרות, חוויית העובד שלהם נפגעת בצורה דרמטית.

ארגונים שביצעו מעבר לתהליכים דיגיטליים ואוטומטיים, מדווחים על שיפור מיידי בשביעות רצון העובדים. לא רק כי הם חוסכים זמן, אלא כי חוויית העבודה הופכת לנעימה, אינטואיטיבית ויעילה יותר.

 

אבטחת מידע שלא חשבתם עליה

לעיתים קרובות מנהלים חושבים שמסמכים פיזיים בטוחים יותר ממסמכים דיגיטליים. בפועל, בדיוק ההפך הוא הנכון. מסמכים פיזיים יכולים להיאבד, להיפגע בקלות או להיחשף לעיניים לא מורשות בלי שום תיעוד או התרעה.

עם תהליכים דיגיטליים חכמים, כמו אלו שמספקת מערכת EasyDo, אתם נהנים מאבטחה חזקה, תיעוד מלא של מי ניגש למידע, ומניעת דליפות מידע אקראיות.

להפוך את האוטומציה לשותפה האמיתית שלכם

הפסקת השימוש בנייר אינה רק מעבר טכני למערכת דיגיטלית. זו הזדמנות לשנות את כל הדרך שבה הארגון שלכם עובד – לתמיד. במקום להעתיק את התהליכים הישנים לדיגיטל, אתם יכולים ליצור תהליכים חדשים, חכמים ואפקטיביים יותר:

  • קליטה אוטומטית לחלוטין של עובדים חדשים
  • חידוש חוזים בקליק, עם מעקב ברור ופשוט
  • סבבי אישורים מהירים ודיגיטליים

זו לא רק דיגיטציה, אלא אוטומציה חכמה באמת.

לסיכום: להפסיק עם הניירת – להתחיל לעבוד חכם

הגיע הזמן להפסיק עם הגישה "כי כך תמיד עשינו" ולהתחיל לחשוב אחרת. ארגון ללא ניירת הוא ארגון יעיל, נוח לעבודה, חסכוני ומשביע רצון הרבה יותר עבור העובדים שלו.

רוצים לראות כיצד EasyDo יכולה לעזור לכם להיפטר מהניירת אחת ולתמיד?

התחדשנו :-)

EasyDoc התחדשה ומהיום היא EasyDo

מוזמנים ליהנות מכל היכולות שהכרתם קודם ועוד הרבה יותר…